System Utrzymania Ruchu System klasy CMMS wspomagający pracę służb utrzymania ruchu

Dzięki systemowi SUR można wprowadzić wiele funkcji umożliwiających zautomatyzowanie prac gospodarki remontowej, sporządzanie harmonogramów, zadań przeglądów i smarowań, wykonywanie planowanych i zarządzanie nieplanowanymi remontami (awariami). Informacje mogą być generowane i udostępniane automatycznie osobom zainteresowanym. Elastyczny i nowoczesny interfejs użytkownika umożliwia szybki i efektywny dostęp do informacji. Poprzez zastosowanie najnowszych rozwiązań informatycznych system umożliwia spełnienie indywidualnych wymagań organizacji, przynosząc rzeczywiste korzyści biznesowe klientowi.

  • Dokładna i szybka informacja o maszynach i urządzeniach
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pracy
  • Wzrost jakości wykonywania zadań
  • Redukcja braków produkcyjnych
ULOTKA INFORMACYJNA

Prezentacja - zrzuty ekranu z aplikacji

Główna lista maszyn Kartoteka maszyny Analiza i zestawienie Moduł prac grupowych

Funkcje programu

  • rozbudowana kartoteka maszyn oraz urządzeń
  • możliwość projektowania kartotek systemowych
  • zwiększenie szybkości rozliczania prac grupowych
  • nadzór nad pracami prewencyjnymi
  • moduł zarządzania zdarzeniami związanymi z maszynami
  • nadzór nad częściami i ich dostawcami
  • moduł zarządzania wypożyczeniami i zwrotami
  • pełna historia zdarzeń, napraw serwisowych, cykl "życia maszyny"
  • graficzne analizy i zestawienia (wskaźniki MTBF, MTTR)
  • możliwość integracji systemu bezpośrednio z maszyną

Główne moduły

  • KARTOTEKA MASZYN

    Podstawowa kartoteka umożliwiająca gromadzenie i katalogowanie informacji o parku maszynowym wraz z informacjami powiązanymi, takimi jak: lista zdarzeń, dokumenty, remonty, awarie, lista firm serwisowych, itp.

  • KARTOTEKA URZĄDZEŃ UDT

    Umożliwia przechowywanie informacji o urządzeniach objętych dozorem technicznych wraz z informacjami powiązanymi, lista wypożyczeń, rejestr sprawdzeń, czasokresy kontroli itp.

  • MAGAZYN CZĘŚCI ZAMIENNYCH

    Pomocnicza kartoteka pozwalająca przechowywać informacje o wykorzystywanych częściach zamiennych, dostawcach, zamiennikach, dokumentach magazynowych itp.

  • KARTOTEKA DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH

    Pomocnicza baza danych pozwalająca na rejestrowanie dokumentów przychodu i rozchodu (np. PZ, WZ).

  • KARTOTEKA DOKUMENTÓW

    Kartoteka przechowująca informacje o dokumentach powiązanych z danymi typami maszyn, takimi jak: akty prawne, instrukcje stanowiskowe, listy kontrolne czy wzory pism.

  • MODUŁ ZDARZEŃ

    Specjalnie zaprojektowany moduł z opcją instalacji na panelu dotykowym, umożliwiający zgłaszanie przez pracowników różnych zdarzeń, np. awarii, usterek i innych, z możliwością opisu i identyfikacji zgłaszającego.

  • ROZLICZENIA AWARII

    Specjalnie przygotowany moduł ułatwiający opisanie działań w ramach wykonanego zdarzenia (awaria, remont, usterka) wraz z rozliczeniem kosztów i czasu.

  • MODUŁ ANALIZ I ZESTAWIEŃ

    umożliwia analizę danych opisujących maszyny. Tworzenie wieloprzekrojowych analiz po dowolnie wybranych cechach i zakresach.

Pozostałe programy