System FMEA Narzędzie wspomagające FMEA w odniesieniu do produktu i/lub procesu

Program służy jako narzędzie wspomagające FMEA (studium potencjalnych wad i skutków) w odniesieniu do produktu i/lub procesu. Głównym zadaniem systemu jest szybkie przetwarzanie i gromadzenie danych na temat powstawania wad oraz ich wpływu na produkt i/lub proces. Specjalnie zaprojektowany interfejs programu umożliwia rejestrowanie i analizowanie związków przyczynowo skutkowych potencjalnych wad produktu wraz z uwzględnieniem czynnika krytyczności (ryzyka). System umożliwi powiązanie z innymi modułami QMS działania korygujące, plany kontroli, działania zapobiegawcze, braki i reklamacje, kontrola dostaw i dostawców.

  • Nadzorowanie pełnego procesu FMEA
  • Usprawnienie obiegu informacji
  • Integracja z planami kontroli
  • Nadzór nad działaniami korygującymi
  • Obszerny harmonogram prac nad FMEA
ULOTKA INFORMACYJNA

Prezentacja - zrzuty ekranu z aplikacji

Główna lista maszyn Kartoteka maszyny Analiza i zestawienie Moduł prac grupowych

Funkcje programu

  • arkusze FMEA w odniesieniu do wyrobów i dostawców
  • powiązanie danych z arkuszy FMEA ze strukturą procesu
  • wykorzystanie schematów blokowych(FlowChart)
  • wymiana informacji między działami(technologia, produkcja,)
  • historia zmian i modyfikacji(wyroby, odbiorcy)
  • intuicyjny moduł analityczny
  • uniwersalny moduł do projektowania raportów i zestawień
  • eksport danych i raportów do wielu formatów(doc, xls, jpg,).
  • możliwość dodania załączników w formie elektronicznej
  • wersja wielostanowiskowa z kontrolą dostępu

Główne moduły

  • KARTOTEKA BRAKÓW

    Uniwersalna i definiowalna kartoteka umożliwiająca rejestrowanie braków wewnętrznych, klasyfikację i opis wraz z załącznikami (karty, zgłoszenia, zdjęcia itp.).

  • KARTOTEKA REKLAMACJI

    Uniwersalna i definiowalna kartoteka umożliwiająca zarejestrowanie braków zewnętrznych, przysyłanych przez klientów, oraz ich klasyfikację i opis.

  • KARTOTEKA WYROBÓW i USŁUG

    Uniwersalna kartoteka opisująca wyroby i usługi, ich cechy i klasyfikację wraz z załącznikami (zdjęcia, opisy, karty technologiczne, specyfikacje).

  • KARTOTEKA SZABLONÓW

    Moduł umożliwia projektowanie szablonów dokumentów, zgłoszeń, raportów i pism.

  • KARTOTEKA KONTRAHENTÓW

    Pomocnicza baza danych umożliwiająca przechowywanie informacji o kontrahentach oraz informacji z nimi powiązanymi, takimi jak: lista zgłoszeń reklamacji, koszt obsługi, umowy itp.

  • KARTOTEKA PRACOWNIKÓW

    Pomocnicza baza danych wykorzystywana do celów identyfikacyjnych.

  • MODUŁ ANALIZ I ZESTAWIEŃ

    Umożliwia analizę danych opisujących braki i reklamacje oraz porównanie ich kosztu, częstości występowania i ilości. Umożliwia tworzenie wieloprzekrojowych analiz według dowolnie wybranych cech i zakresów.

  • MODUŁ ADMINISTRACYJNY

    Moduł umożliwiający zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie, przydzielanie praw dostępu, tworzenie grup użytkowników, pól, zmiana wielkości czcionki, kolorów itp.

Pozostałe programy