Braki i Reklamacje System wspomagający zarządzanie brakami wewnętrznymi i zewnętrznymi

Umożliwia rejestrację i nadzór nad wszelkimi powstałymi brakami, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi. Dzięki wykorzystaniu wielu mechanizmów umożliwiających indywidualne dopasowanie karty opisowej do wymagań i potrzeb organizacji, system może nadzorować informacje o powstałych brakach z podziałem na rodzaj i typ braku (reklamacji), miejsce, przyczynę powstania, dodatkowe koszty i kalkulacje, podjęte działania korygujące oraz inne indywidualnie określone i zdefiniowane cechy. Do budowania analiz i raportów użyto zaawansowanego wieloprzekrojowego modułu analitycznego umożliwiającego przedstawienie analiz w formie graficznej oraz eksport zestawień do wielu formatów, takich jak: xls, pdf, jpg, html.

  • Dokładna i szybka informacja o maszynach i urządzeniach
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pracy
  • Wzrost jakości wykonywania zadań
  • Redukcja braków produkcyjnych
ULOTKA INFORMACYJNA

Prezentacja - zrzuty ekranu z aplikacji

Główna lista maszyn Kartoteka maszyny Analiza i zestawienie Moduł prac grupowych

Funkcje programu

  • rozbudowana kartoteka maszyn oraz urządzeń
  • możliwość projektowania kartotek systemowych
  • zwiększenie szybkości rozliczania prac grupowych
  • nadzór nad pracami prewencyjnymi
  • moduł zarządzania zdarzeniami związanymi z maszynami
  • nadzór nad częściami i ich dostawcami
  • moduł zarządzania wypożyczeniami i zwrotami
  • pełna historia zdarzeń, napraw serwisowych, cykl "życia maszyny"
  • graficzne analizy i zestawienia (wskaźniki MTBF, MTTR)
  • możliwość integracji systemu bezpośrednio z maszyną

Główne moduły

  • KARTOTEKA BRAKÓW

    Uniwersalna i definiowalna kartoteka umożliwiająca rejestrowanie braków wewnętrznych, klasyfikację i opis wraz z załącznikami (karty, zgłoszenia, zdjęcia itp.).

  • KARTOTEKA REKLAMACJI

    Uniwersalna i definiowalna kartoteka umożliwiająca zarejestrowanie braków zewnętrznych, przysyłanych przez klientów, oraz ich klasyfikację i opis.

  • KARTOTEKA WYROBÓW i USŁUG

    Uniwersalna kartoteka opisująca wyroby i usługi, ich cechy i klasyfikację wraz z załącznikami (zdjęcia, opisy, karty technologiczne, specyfikacje).

  • KARTOTEKA SZABLONÓW

    Moduł umożliwia projektowanie szablonów dokumentów, zgłoszeń, raportów i pism.

  • KARTOTEKA KONTRAHENTÓW

    Pomocnicza baza danych umożliwiająca przechowywanie informacji o kontrahentach oraz informacji z nimi powiązanymi, takimi jak: lista zgłoszeń reklamacji, koszt obsługi, umowy itp.

  • KARTOTEKA PRACOWNIKÓW

    Pomocnicza baza danych wykorzystywana do celów identyfikacyjnych.

  • MODUŁ ANALIZ I ZESTAWIEŃ

    Umożliwia analizę danych opisujących braki i reklamacje oraz porównanie ich kosztu, częstości występowania i ilości. Umożliwia tworzenie wieloprzekrojowych analiz według dowolnie wybranych cech i zakresów.

  • MODUŁ ADMINISTRACYJNY

    Moduł umożliwiający zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie, przydzielanie praw dostępu, tworzenie grup użytkowników, pól, zmiana wielkości czcionki, kolorów itp.

Pozostałe programy